mbabygirlm 3 yaş çocuğu olan anneler sizin çocuklarda her şe sizin yapmanızı istiyor mu. Banyo yaptırmak,üst giydirmek,oyun oynamak. Annem kardeşlerim de var ama annem yapsın diyor. Böyle değildi yeni olmaya başladı niye acaba
tospikannesi_ mbabygirlm 33 aylık şuan ama öyle birşeyle daha karşılaşmadım tam tersi herşeyi kendi yapıyor bana da ellettirmiyor. Kıyafetini kendi giyiyor oyuncaklarını kendi topluyor. Hatta bazen kızım seviyor diye yer sofrasında kahvaltı yaparız bana sen oturur musunuz lütfen diyip tabakları bile tek tek kendi götürmeye çalışır. Tabi zamanla değişir mi bilmem
hunilimomy mbabygirlm kalabalıktan kaynaklıdır cunku 3 yaş tam tersi ben merkezcidir ben yapicam ben giyicem ben alicam diye