11 günlük bebeğim var ve sürekli uyuyor emzirirken uyandırmak için debeleniyorum resmen bazen gün boyunca gözü kapalı bazen 1 saat açık oluyor kabus gibi seslere tepki vermiyor 16 ile fototerapi aldik 11le çıktık ama hala çok pasif bu duruma çok üzülüyorum ağlayan bir bebek gördüğümde ciğerim parçalanıyor bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçecek