Kızlar 1 buçuk yıl önce Acıbadem’de doğum yaptım.Doğumdan itibaren sürekli sadece sol taraftaki dikişlerimde ağrı ve batma oluyor bugün de yaklaşık 2 saattir ağrım var.Daha önce doktoruma sorduğumda iç dikişlerin iyileşiyor ağrı bu yüzden demişti.Hala batma ve ağrı olması normal gelmiyor bana.Sizce iç dikişlerden kaynaklı bir sorun olabilir mi ?