rachelgreen_ defnesmam42 merhaba hayır henüz 10.aya girmedik on beş gün sonra doktor kontrolümüz olacak kilosu nasıl çıkacak ona da bakıp danışacağım inşallah
[silindi] rachelgreen_ bizimki de aynı böyleydi hiç sıkıntı olmadı, doktor da bağırsakları fazla çalışıyor sorun yok demişti 1 yaş sonrası düzene girmişti günde bire düşmüştü
rachelgreen_ [silindi] yaa içimi rahatlattınız inşallah bizim de öyle olur peki kilo alımında bir sıkıntı oluşturmuş muydu?