hazale966 Kızlar kızımın dogum tarihini yada adını yazdırmak istiyorum ama eşimde 3 ümüzün baş harflerini yazdır “HİS” diyor?? Minimal kücük birsey istiyorum sizler nasıl yaptırdınız
Miracinannesi_ hazale966 ilerde bir çocuğum daha olursa onunda adın yazdırmak lazım diye düşünürüm eş konusuna hiç girmiyorum zaten 🤣🤣
simseklivekalpli hazale966 his de güzelmiş bence 🩷 ben yaptırsaydım sonsuzluk içinde hepimizin ismini yazdirirdim kesin 🫣
KendiEvimdeDeplasmandayim hazale966 ben yaptırdım kızımın dövmesini ama hiç minimal değil 😂 his olabilir ama başka bi çocuğunuz olursa o uyum sağlamayabilir sonra
hazale966 simseklivekalpli ben daha minimal ince sgüzel düz bir yazı stiliyle istiyorum sade seviyorum🙂
sunandbee hazale966 benim ilk dövmem kedimin patisi ile benim elimin fotoğrafıydı.Sonra kızım oldu ismi güneş kalp hastasıydı kaybettik. Vefatından sonra minimal olarak güneş dövmesi ve kalp dövmesi yaptırdım. Şimdi 27 günlük bi oğlum var en başından beri bal arısı diyoruz minik arı dövmesi düşünüyorum. Eşimi de çok seviyorum ama onunla ilgili kalıcı bişey yaptırmam hayat bu nolur nolmaz diye 😅
hazale966 sunandbee güzelmiş ve anlamlı da 🙂ahaha bende az önce kendisine boşanırsak nolcak dedim ee öyle kalcak diyip gülüyor🤣🤣 gerçi simdi sildiriliyor🙂
deniz515_ sunandbee emzirme döneminde dövme yapılabilir mi bu konuda bı bilginiz var mı acaba benimde 1 ay iki günlük bebeğim var adını dövme yaptırmak istiyorum da
edaa_06 hazale966 lise zamanlarında yaptırmıştım 4 tame dövmem var ama çok pişmanım şuan ki aklım olsa yaptırmazdım
hazale966 edaa_06 ben kızım icin istiyorum😅 ve minimal 1 tane az ve öz olsun istiyorum🥲 dövmenin şeklinden mi pişmansınız
busealmilanil hazale966 ben bir dövme tasarladim hem çizim hem isim olacak sekilde karışık yaptıracağım eşim ismini ve doğum tarihini yazdırmayı düşünüyor
sunandbee deniz515_ Emzirme döneminde dövme yaptırmak tıbben tamamen yasak değil, ama bulaşıcı hastalık riski, kimyasal maruziyet ve ilaç kullanımı ihtimali gibi nedenlerle uzmanlar tarafından genellikle önerilmiyor
12betul hazale966 2 kızımızın ismi bir de birbirimizde isimlerimiz var eşimle benim 3 yer dolu . 3. Kızım oldu şimdi nereye yazdıracağımızı düşünüyoruz . Şimdi olsa baş harfli güzel bir şey yaptırmak isterim