sarah7 daha adetinizi gün var diyorsunuz sanırım içinize doğmuş biz eşimle evlendiğimizde planımız üç tane çocuk ilk gebeliğin çok zor geçti mide bulantısından gözümü açamadım dokuz ay ve çok şükür sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım tam tamına 3buçuk ay sonra adetim bir gün gecikti sadece içime bir kurt düştü üç adet test yaptım hiçbir şey çıkmadı çöpe attım akşam çöpleri alayım derken bir baktım çok hafif silik çizgi hatta seninkinden daha silik tabi akşam hemen hastaneye gittik kan verdik gebelik vardı
İlk kan testini gördüm de dedim kız çocuğu olacak içime doğdu ve gerçekten ay gibi kızım oldu oğlumun doğum günün gecesi hazırlık yapıyordum mutfaktaydım marketten alışveriş yapmıştık bir baktım islaklık meğersem suyum geliyor muş ve oğlumun doğum gününde doğum yaptım arada sadece bir sene var ikisi 11 Şubat‘ta size anlatamam nasıl duygular yaşadığımı ilk altı ay tabi dengeyi sağlamak biraz zor oldu gurbetteydim yanımda hiç kimse yok kelimenin tam anlamıyla hiç kimse Allah’ım nasıl kolaylığını verdi inanılmaz şu an kızım 1:30 yaşında oğlum 2:30 yaşında şu an kavgaları sevmeleri görünce gözlerim doluyor iyi ki de dogurdum diyorum ki şu an üçüncü ayı planlıyorum yalan yok birlikte oynadıklarını görünce gerçekten çok güzel bir duygu kimseye ihtiyacım olmuyor çocuğun yalnız kalmıyor
Bu arada ilk bebeğim erkek
Yabani olsa da kız kardeşini Sevdi alıştı çok kıskançtır tahta kaşık la kafasına vurdu maşallah oda geldi kolunu ısırdı cnm kızım 😂 ne güzel gerçekten hiçbir zaman inancınızı kaybetmeyin Allah kolaylığını verir onu veriyorsa bir bildiği var rabbimden hiçbir zaman şüphe etmedim başıma ne gelse başımdan gözüm üstüne ❤️🙏 kendinize güvenin biz kadınlar çok güçlüyüz nece çocuk olmayan insanlar var
Benimde hayatım inişli çıkışlıydı onlar benim hayatımı güzelleştirdiğiler o sezeryandan sonra ilk kucağıma aldığımda geriye kalan hayatımı unuttum ve sanki yeniden doğdum tarifsiz duygu gerçekten