Gozde2019ruzgar benim de 1 aydır dökülüyor. Bebeğim 4 aylık. Benim yanlarım bile açıldı resmen kel kalıyorum. Çok korktum kadın doğum doktorumu aradım. Tam kan sayımı yaptır. Demir, guatr ve çinkoya baktı dedi. Yaptırdım ve çinko sonucum çıkmadı daha. Ama diğer bütün sonuçlarım normal. Çinko sonucumu bekliyorum. Çıkacak sonuca gçre dermatolojiye bir görün dedi. Onu bekliyorum. Saç dökülmesini önleyen şampuan ve saç kremi de aldım. Klorane marka. Umarım düzelecek.