uyuyanadamdannefret Kızlar gümüş kapak kullanıyorum. Memnunum . Fakat son bir haftadır göğüslerimde geçmeyen pamukçuk oldu. Çok sızlıyor da. Kapağı bırakmak ta istemiyorum. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı?
uyuyanadamdannefret uyuyanadamdannefret biriken sütü döküyorum bu arada . Yine de her türlü orda süt birikiyor. Ondan mı oluyor acaba ?
simseklivekalpli uyuyanadamdannefret yapabilir tabiki. Göğüs pedi alıp her seferinde degistirebilirsiniz ya da birini emzirirken digeri de sızlamaya başlayınca göğüs ucunuza bastırın o sizlama bitene kadar o zaman süt akmıyor
yavrupandaannesi uyuyanadamdannefret bebeğinden kaynaklarçnıuor sorun yok gögüslerinş her emzirmede karbonatlı su ile sil pamukçuk geçer bebeğinin ağzını da kontrol et onda da olabilir varsa bir pamuklu bez ile bebeğinin ağzınızda temizle ben 1 su bardağı suyun içine 1 çay kaşığı karbonatı atıp karıştırdım kullanmadığım biberona doldurup her emzirmemde sildim emzirme döneminde de hiç olmadı
uyuyanadamdannefret simseklivekalpli yaradan korkuyorum ilk oğlumda göğsüm çok yara olmuştu . Bakalım mecbur çıkarcam
uyuyanadamdannefret yavrupandaannesi ilk olarak bebeğin ağzından geçti. Karbonatlı suyla siliyorum. Sanırım tamamen bitmemesinin sebebi gümüş kapak
yavrupandaannesi uyuyanadamdannefret olabilir kullanma o zaman ben hiç kullanmadım doğumdan önce göğüslerime de krem sürüyordum ne çatlama oldu ne bir şey çok rahat emzirdim ne de pamukçuk oldu sil geç karbonatlı su ile göğüslerin yara olursada sarı kantoron sürebilirsin