Mbugra Merhaba arkadaşlar bebeğim 18 aylık son bir haftadır neredeyse iştahı çok kapalı sizin bebeklerde durum nedir ne yapmalıyım içimi hiç rahat değil Bağışıklığı düşecek diye korkuyorum emiyor ama artık karnının doyduğunu düşünmüyorum emmekle
ozr42 Mbugra ayy bizimde aynı eskiden iştahlı bi çocuktu şimdi zorla yediriyorum. Ya dişten yada atak felanmı var ne
Mbugra ozr42 bende dişten şüpheleniyorum patlamayan kalmadı heraldede büyüme evresindeler dişi acıyorda ondan mı yemiyor moralim bozuluyor ya
ozr42 Mbugra bende aymı düşüncedeyim son 4 azımız kaldı . İştahsızlık var baya hep bi geri çevirme halinde . Bütün dişleri çıksada rahatlasak
nilikosmom Kızlar biz de aynı durumdayız,nasıl geçecek ? Geçecek mi bana da bir yol söyleyinnn 😭 üstüne düşmeyin diyorlar ama nasıl düşülmez ki?