didooooooo Annelerim kızım ilk dişini çıkarıyo sanırım dünden beri ateşi var ve aşırı huysuz sürekli ağlıyo, calpol dışında ne verebilirim ağrı ve ateş için? Ateşi var ağrısı var ve elimden bisey gelmiyo
glsmcmndr didooooooo ben teravih ve karanfil yapı sürüyorum uzun süreli etki yok ama idare ediyor kaç gündür uykusuzluk aldı gidiyor üstüne bide hasta oldu şuan Allah yardımcımız olsun
hayatyolcu simseklivekalpli merhaba nasıl yapıyoruz bunu acaba kızım per perişan karanfil suyunu enjektör le emzige sıkıp buzluğa koyuyorum dönüyor veriyorum ama bu dediginizde yapmak isterim bide diş jelleri nasıl acaba huc kullanmadım ama bu aralar çok aklıma geliyor kızım acı çekiyor birsey yapamıyorum eridi resmen ateş ishal iştahsızlık sabahlara kadar uyuyamama
simseklivekalpli hayatyolcu karanfili biraz ezip zeytinyağına koyun buzdolabında donsun damagina surersiniz
hayatyolcu Arelinannesi23_ Bi iki saat önce kardesimde görmüş bana söyledi de içeriği nasıl acaba temizse alırım hemen acı çekiyor çünkü
hayatyolcu tonymontana çok teşekkür ederim içeriği halkimda bilginiz var mı acaba ya da siz kendiniz bizzat kullandınız mi
tonymontana hayatyolcu doktorumuzun onerisiyle 3. ayda kullanmaya basladik temiz icerikli gayet guzel erki de ediyor
hayatyolcu tonymontana çok teşekkürler az önce elime ulaştı önce kendime deneyim dedim ama bisey fark etmedim ona sürmeye çalıştım ama ağzını açmadı bende tozunu emziren surup emzigi koydum ağzına inşallah olur