İYi akşamlar bebeğim 6 aylık oldu bugün iki haftadır falan da chatgbt ile uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum uyandığı uyuduğu saatleri yazıyorum o ne yapmam ne zaman yatağa koymam gerektiğini falan söylüyor evdeyken yatağımızda kendş başına 20 dakikada bi kaç kere 30 dk bazen de 15 10 dakikada uyıyor ama ortalama 20 dakika. Zorlandığında sırtına pış pış yapıyorum evde çok güzel ilerliyoruz ama dışarıda pek uyumuyor galiba yatağa alıştı ya da evdeki sessizliğe bu durumu çözmem lazım ilerlemişken baya bırakmak da istemiyorum nasıl uyutuvam hele parklarda hiç uyumıyor yazın da evde durulmuyor kendimsen mi ödün versem bu ikilem beni yoruyor dışarı çıkımca da vicdan azabı çekiyorum ama güzel de ilerliyoruz bebeğiniz her yerde uyursa bnce o kadar fiyat vermektense bu şekşlde ilerlemek güzel ücretsiz