Selamlar, bebeğim 5. aya girmek üzere ve doğal olarak artık her şeyi daha net algılıyor, görüyor, dokunuyor. Uyku süreleri de azaldı, ne gibi aktiviteler yapıyosunuz ben belli bi saatten sonra yapacak bişi bulamıyorum bebeğimle ve yatağına koyup muhabbet etmeye başlıyorum. Banyo emme kitap okuma farklı yüzeylere dokunma konuşma müzik dinletme vb şeyler yapıyorum ama sanki yetersiz kalıyor. Siz neler yapıyosunuz bu aylardaki bebişlerle? Birbirimize fikir vermiş olalım 🙏🏻