Kızım 4 aylık. Bugün akşamüstü kendi tırnağıyla gözünün içini çizdi. Zor açtım gözünü baya bi kızardı defalarca yıkadım en sonunda açtı gözünün ortasında bir çizgi farkettim hemen çocuk doktoruna götürdük o da çizik olduğunu söyledi damla yazdı yarın hemen göz doktoruna gideceğiz randevu aldım. Başına gelen varmı gözünde bişey kalırmı