ulkemaltay Doğumdan sonra ilk iki adetim düzenliydi 3 adetini olmam gerekiyor ama olmadım korunmama rağmen hormonal değişiklikten mıdır yoksa hamile olabilirmiyim?
ebru3457 ulkemaltay ne kadar gecikti test yaptınız mı genelde ilk 1 sene böyle şeyler yaşanabiliyor sanırım normal karşılanıyor
esraalic ulkemaltay yani test yapılsa daha iyi olur tabii benim 13 gün gecikmisti bir ara test yapmıştım negatifti doğumdan sonra düzensizlik normal diyorlar
nesizade05 ulkemaltay bende öyle aynı şekilde dün post açtım hatta normal yazdılar bayramdan beri olmadım korunuyoruz da