yavruaslanlar Ben Braun silk expert pro3 kullanıyorum ama hamilelik öncesi lazer geçmişim vardı o yüzden mi bilmem iyi atışı seri çok beklemiyorsunuz sonuç da alıyorum ama derim mi çok ince atışı çok mu fazla hiç bir yerde değil sadece koltuk altında hiç kararma yokken ufak morluk oluştu belki kullanımdan benim hatam da olabilir çok üst üste atış yaptım bilmiyorum siz yine de philips ile karşılaştırın hangisi içinize siniyorsa onu alın yanlış yönlendirmek istemem