MayaliHamur Merhaba kızım da laktoz intoleransı vardı. Hiç bir şekilde benim sütüm iyi gelmediği için 3.5 aylıkken sütü kesip raporlu mamaya geçtik. Maması bebelac lf, süt alerjisi mamaları kadar kötü bir tadı kokusu yok. Belirtileri sürekli ağlama huzursuzluk, mukuslu kaka, pişik ve yapılan görüntülemelerde sürekli yoğun gaz çıkıyordu. Çoğu doktor gazdır diyip önemsememişti en son bir çocuk alerji doktoruna götürüp onun kakadan alınan numuneyle yaptığı bir test ile kesinleştirmiştik.