Acemiannecik çekilir canım bende biran önce çektir biz iki aylıkken çektirmiştik tam oturmamış demişti çift bez takmıstık snrasında kontrole gittik bi skıntı yok gibi dedi bikaç gün önce 9ay için kan aldırdık genel kontrol amaçlı doktora söyledim kalçası tam oturmamıştı doktorda tatmin etmedi beni diye tamam çekelim hemen dedi 8ay 20 günlüktük yani çekti bi sıkıntı yok dedi çok şükür. Gec olmadan cektir ama canım Allah korusun bişey varsa bezle halloluyo ileri zamanlarda fark edilirse aletle falan hatta ameliyatla düzeltilmeye çalışılıyo Allah korusun