Drkbrfo Öncelikle çok geçmiş olsun . Benim annemde aynı şekilde ağrısından,sızısından duramıyordu. Şişiyordu ayakları . Ramotoloji bölümüne gitti adı tıp dilinde değişik bir isim ama ltihaplı romatizmanın çok ağırı. Raporlu ilaç verdi bir gün kullanmadığı zaman tekrardan aynısı oluyordu hatta bugün gitti maalesef daha da ilerlemiş bir yıllık yeni raporlu ilaca geçmiş sadece onlar rahatlatıyor az da olsa şişliğini alıyor. Birde annemin ekstra elleri de aynı şekilde öyle. Bilmiyorum annenizinde öyle mi ama yazmak istedim gitmediyseniz bir Ramotoloji bölümüne gidin derim.