Aysenur342 18 aylık kızım ng ile besleniyor yutmasında bi sıkıntı çıkmadı ama ağızdan bir türlü beslenemiyoruz şimdi denizli de beymer diye bi yer varmış orası önerildi yüzdeyüz sonuç veriyorlarmış bilgisi olan var mı acaba
hulyaklzmr Aysenur342 merhaba benim de bebeğim 18 aylık peg ile besleniyor doktor yutmasında bişey yok besle diyor ama asla yemiyor Ankara ve Adanada bir merkez önerdiler iletişime geçtim karar verip birine gidecez bana yazarsanız detaylı anlatırım 5388281058