Ağlarken kendini arkaya atıyor başını direk yere vuruyor bu sebeplede. 18 aylık erkek. Geçer mi bu durum ya. Of çok bunaldım her ağlamada direk atıyor kendini. Herkes bu çocuk çok yaramaz diyor. Üzülüyorum cidden. İkinci çocugum ikiside beni bi hayli yoruyor bende böyle şeyler duyunca daha da zorlanıyorum 🤯