lavin56 Bu biziz resmen. Kurduğumuz cümle bile aynı: Kaçta uyursa uyusun sabah erken uyanıyor. Hep aynı saatte uyanıyor. 06.30-07.00 gibi. Uyanma süresini ileri alamayınca uyutma süresini erken yapıyorum ben. Madem 8′de uyusa da aynı saatte kalkacak 12′de uyusa da aynı saatte kalkacak. Öyleyse erken uyusun diyorum 😂