firstmama sizinde birden mi böyle oldu 😓 annemlere gelmiştim döncektim ama cesaret edemiyorum dönmeye şuan.. zaten fena bi bebek, daha da fena oldu. Sözde kırkından sonra sakinler diye kandırdılar beni hep. Sırtım ağrıyor artık yorgunluktan. Bizde de meme reddi var, mama saatleri var sadece mama kabul ettiği asla emmediği.. sağdığım sütü versem bile mama içmeden sakinleşmiyor mesela.. hem fiziken hem mental olarak çok yoruldum ya, daha 50 günde bir de 🥺 herkes sabret diyor da iki ay bitcek biz hala aynıyız 🥺