8 aylık meme emmek istemiyor, mama veriyorum biberonla içmiyor, sütü sağıyorum onu da biberonla kabul etmiyor, gündüz sadece uykulu anlarında 3 kez 5 dk emiyor, çok gazlı bir bebek bu arada, onun dışında ek gıda yiyor ve su içiyor, bugün aklıma kaşıkla vermek geldi, 30 cc de olsa kaşıkla vermeyi denedim ve az da olsa kaşıkla içti, neden böyle yapıyor olabilir, üst diş etleri biraz kabarık ama hala çıkacak gibi durmuyor dişten mi acaba, emziği de ısırmaya çalışıyor çünkü, sadece kaşıkla içirmek de çok zor ve uzun sürüyor, tecrübeli anneler ne önerirsiniz, kilo alımı sınırda gidiyor, bu ay 200 gr almış sadece 7,400 gr erkek bebek