Annelerim merhaba, kızım 10 ay 8 günlük. 3 gün önce sabah bardakla su içirirken dişini fark ettim ve çıkmıştı. Ateş ishal hiç bişey olmadı çok şükür. Şimdi sorum şu. Dişten tam 10 gün önce 20 saat süren bi ateşi oldu. 38.5 oldu en fazla. Doktora götürdüm aynı gün. Ben dişten şüpheleniyordum çünkü artık baya beyaz ve kabarıktı. Doktor muayene edip evet dişleri kabarmış çıkacak ama şu anki rahatsızlığı bağırsak enfeksiyonu geçiriyor dedi. İshali de vardı o da bir gün sürdü aynı şekilde. Yani ateş ve ishal toplam bir gün. Havalar çok sıcak olduğu için her gün suya koyup uzun süre oturttuysan muhtemelen ondan enfeksiyon kapmış dedi. Bende her gün bu dediğini yapmıştım zaten oynatmıştım suda. Neyse bu bir gün süren ateşten tam 10 gün sonra bi sabah dişini fark ettik. Yani bizim diş belirtilerimiz 10 gün önce oldu ve 10 gün sonra diş patladı mı yoksa kızım hiç bir belirti olmadan diş mi çıkardı? Bunu çok merak ediyorum açıkcası. Sizin bebişlerinizin dişi çıktığında kaç gün önce oluyor belirtiler?