Japonummm Kızlar 12 saatlik bı araba yolculuğuna çıkmamız lazım 4 aylık da kızım var , daha önce uzun yola çıkan varmı önerileriniz nedir yardım lütfen 🤗
endoplazmikretikulumiste Japonummm hava aydınlanmadan çıkmak karanlıkta çoğunu uyur birde arabanın uyutucu bir sarsıntısı var
forevermom Japonummm nasıl geçti yolculuk benimde 4 ay 20 günlük bebeğim var uzun yola çıkmayı düşünüyoruz ama tedirginim
fkrts forevermom ben bebişler 3 aylıkken bayramda 3 saatlik mesafeye gittim ama yol 6 saati geçti bir tanesi çok huzursuz oldu yolda sanırım rahatıbz oldu pusetten kendini germeye çalıştı sürekli mızmızlandı ağladı yol bize çile oldu sürekli durmak zorunda kaldık