Deletedmom54 Nisasevgi biz kullanıyoruz.kabızlık yapıyormu bilemıyorum çünkü doktorumuz en iyi gaz ilacı dedi.kullananlardanda hiç duymadım kabızlık yaptığını
Kbraa34 Nisasevgi gaz için değil biogaia. Bağırsak florasını falan düzeltiyor. Bana da kullan dedi doktor gaz damlasını vermeyeyim mi demiştim . İkisi aynı şey değil ikisini de ver demişti. Biz memnun kaldık.
Bebehlimm Nisasevgi Ben kullandım kabız yapmadı bir kötülüğünü görmedim hatta Çok memnun kaldım ama bebekten bebeğe değişir doktorumuz vermişse alın
Betul055 Nisasevgi ben kızıma mamaya katıp zeytinyağı veriyordum. Bebeğiniz kaç aylık 6 aylıktan büyük ise ek Gıda yiyorsa elma püresi kayısı püresi verebilirsiniz kaynatıp ezin güzelce. Geçmiş olsun.
Hazal89 Nisasevgi her bebekte Farklı bir damla etki ediyor anne sütü mü alıyor mama mı bende hepsini kullandım sap sımplex iyi geldi biogiada iyidir eğer çok zor durumdaysan yarım çay kaşığı zeytinyağı ver çok azda poposuna sür doktor onayladı ben yaptım bir kaç kez
SeyhanEge idil1990 aslında hiç biri gaz için değil hepsi bağırsak düzenleyici. Bağırsaklar tam gelişmediği için gaz problemi oluyormuş zaten o yüzden de takviye edici gıda olarak geçiyor. Bağırsakların gelişmesine yardımcı olup gazı hafifletiyor.
SeyhanEge Nisasevgi bende kullandım iyi geldi. Benim bebeğimde kakasını yapamamıştı bi hafta falan ama onunla ilgisi yoktur bence. Poposuna kulak pamuğuyla zeytinyağı sürüyordum 3 4 saat sonra yapıyodu. Bazende bi çay kaşığı içiriyodum zeytinyağı. Bi zararı yokmuş doktor izin vermişti.
Bahar1425 Nisasevgi kuzum kabızlıga en iyi gelen smilac mama ben hergun bi kere 30 cc veriyordum kakasını yapıyordu bu mama ile düzene koydum.anne sütü veriyorum şimdi sadece.
Mete_moms Nisasevgi ben 🙋🏼♀️ 7 aydır kullanıyoruz 5 günlükken başladık oğlum prematüre mamayla besleniyordu bildiginiz kuş yemi gibiydi kakası biogaiayı kullandığımız sürece düzenli ve düzgün yapıyor kakasını her gün aynı saatte vermek ve Buzdolabında saklamaya dikkat etmek gerekiyor
Tu-ba1091 Benim Kızımda yapamıyordu kakasını biz ikinci gün faydasını görmeye başladık iki haftadır çok şükür ili günde bir yapıyor bazen gün içinde yapıyor ilaç bağırsak düzenleyici şahsen çok memnunum kızım uyku sorunu bile bitti