Kbraa34 Anne-123 ilk bebeğinizse 300 tl doğum yardımı, eşiniz veya sizin sigortanız varsa da 180 tl emzirme parası alıyorsunuz tek seferlik.
Sukusu_ Anne-123 emzirme ödeneği 202₺. İlk bebeğinize 300₺ doğum parası. Doğum parasını öğrenmek için Alo 140’ı , emzirme ödeneği için Alo 170’i arayabilirsiniz.
Deletedmom54 Sukusu_ ben bugun gittim doğum parası yatmış 300 tl fakat süt parasıyla ilgili birşey demediler.sgklı olan eşim acaba onun adınamı yatıyor
Sukusu_ Deletedmom54 e devletten sorgulatabilirsiniz. Eşinizin yada sizin e devletine bakın. Bankaya gönderildi diye tarihi yazıyor o zaman gidip çekebiliyorsunuz. Para yatarda 3ay çekmezseniz para geri merkeze düşüyor. O yüzden kontrol edip geç kalmadan çekmeli.
Deletedmom54 Sukusu_ e devletten ne diye sorgulatıyoruz? Ben 300 tl olan geç yatar diye düşünmüştüm o yatmış ama bunu bilmiyorum 🙄
Sukusu_ Deletedmom54 iş görmezlik ödemesi diye bakabilirsiniz. Alo 170 de söyler o şekilde de Bilgi alırsınız.
Sukusu_ Dbg Ben memurum kurumumuz yapıyor yazışmaları o nedenle başvuru yapmadım ben fakat kaymakamlıktan başvuru yapılıyor demişti PTT deki görevli. Telefonla detaylı Bilgi veriyorlar ama ararsanız Yardımcı olurlar.