Merhaba kızlar bir yardıma ihtiyacım var da tecrübeli anneler yardım ederse gerçekten çok sevinirim bebeğim şu an 40 günlük bu 40 gün içinde yaklaşık 6.07 defa burnundan fışkırır tarzda kustu burnunda sanki et var gibi bir de böyle emerken ya da ağlarken garip böyle burnumda eti varmış gibi horluyormuş gibi bir ses çıkıyor ama bunu doktora sordugumda böyle bir şeyin olamayacağını söyledi bu kusma olayı beni oldukça korkutuyor dün değil evvelsi gün kameradan gördüm Allah’tan kameradan gördüm bebeğim yatıyordu reflü yataginda bir anda ağzından burnundan fışkırarak kustu ya bunun bir hayati tehlikesi de olabilir mi nasıl bir önlem alabilirim oldukça korkuyorum diken üstündeyim . Ya sanki böyle süt ve süt ürünleri içtiğim zaman mı fışkırıyor böyle bir şey böyle bir şey olabilir mi yoksa kafamda mı kuruyorum çünkü şey bu durum beni oldukça korkutuyor da yediğim herhangi bir şey oğlumun burnundan kusmasını tetikler mi çünkü burnundan kustuğunda çok nefessiz kalıyor gibi oluyor da bir de gece uyurken Allah korusun Rabbim göstermesin böyle bir şey olur diye korkuyorum kafasının arkasında desteklemeye çalışıyorum ama aldığı yani özgür ve rahat bir şekilde yatmak istiyor ne yapacağımı bilmiyorum ve çok uykusuzum.
Bir de sanki böyle çocuğumun ağzında tükürükler var ama böyle katı bir tükürük köpüklü katı tükürük ya bunlar normal mi yoksa ben kafamda mı kuruyorum emin değilim de böyle sanki yutkunurken boğazına mı kalıyor durduk yere öksürüyor bir şeyler yapıyor ama anlay yapıyor ama. Bir de böyle hani emzirdikten sonra kusma falan değil ya mesela emziriyorum 2 saat 3 saat sonra bir anda burnundan fışkırarak kusuyor emzirdidikten sonra olan bir şey de değil