ayrilbacim emzirirken 2 tane var zlynda ve cerazette. ben ilk zlynda kullandım aşırı kanama yaptı 20gün bıraktım sonra cerazette başladım bu da adetimi komple kesti ama sürekli kanamaktan iyidir diyip devam ediyorum emzirmeyi tamamen bırakınca yasmin yazz vs diğerlerine geçebiliyoruz