1.5 yaşında oğlum var günün neredeyse her dakikası memede açlıktan yapmıyor biliyorum oyun yapıyor resmen memeyle gece deseniz asla uyumuyor emmek istiyor meme ağzında tutuyor düşünce uyanıp ağlıyor çok yıprandım yoruldum… dün sabır taşı sürdüm denedim fayda etmedi emmeye devam etti siz nasıl bıraktınız deneyimlerinize çok ihtiyacım var