Ben doğduğundan beri golden goat 1 veriyorum şuan 2 ay 21 günlük kilo alımı ve boyu dengeli gidiyor. Diğer mamalar gibi direk şişirmiyor ben memnunum.
Diğer mamalardan ayıran özelliği keçi sütünden yapılması ve içerinde palm yağı olmaması. Kakayı bazen hergün bazende 1 gün atlayarak yapıyor ve yeşil sarı karışık yapıyor. Doktoruma sordum mama alan bebeklerde normal olduğunu söyledi. Aslında mamada bebeğe özel birşey bence denemenizi tavsiye ederim tadını beğenir içerse gelişimi gayet iyi ilerler