Sevgili anneler , güzel bayanlar Allah’a aşkına fikri olan bişey desin vajina mantarı olmuşum çok kötüyüm 2 3 gün önce hafif hafif kaşıntıya basladi evd Ekrem falan vardı sürdüm neyse pazar günü çok kötü bir yanma oldu hemen pazartesi aile hekimine gittin tek bir seferlik fitil vermiş birde krem zalian diye ikiside kremi sürüyorum fitili kullandım yok banamisin demedi demiyor çok kötü kasintim var bir taraftan da yanıyor cız çız tekrar aileme hekimine gittin sadece antibiyotuk ekledi başka birşey vermedi evde travazol var onuda kullaniyorum birde bugün aksilik regl olmuşum Allah’ım aglicam dayanamıyorum napcam hani ilaçlar evet hemen etki etmez biliyorum ama bari krem falan biraz hafifletseydi napcam ya çocukta var evde yatamiyorum da dinlenemiyorum da napsam geçer fikri olan başına gelen varsa birşey yazarsa çok sevinirim 🙏