Kızlaar ilk defa bu kadar uzun süreli adet gecikmesi yaşıyorum 11 gün oldu bugün ve daha gelen giden yok sancı falan da yok neden böyle oldu anlamadım sökülsün diye soğan suyu ada çayı tarçınlı su falan da denedim Allah ne verdiyse ama bi yandan da korkuyorum geç döllenme olabilir mi diye zarar verirse vicdan azabı da çekerim 7.gun tüm testler negatif 10.gun kaset test yine negatif geç döllenme falan olabilir mi ? Şimdiye kadar çıkmış olması gerekmez miydi ya başına gelen var mı ? Stres oldum yeminle 🙄