Merhabalar,
Bebeğim 16 aylık ve geçen haftalarda tesadüfen kulağının arkasında üstde nohut büyüklüğünde bir şişlik olduğunu fark ettik. Kendi doktorumuz özel hastanede. Muayene etti bunun alınması gerekiyor zamanla büyür diyerek çocuk cerrahına sevk etti. Basit bir ameliyat olduğunu ve narkozla uyutup alabileceğini söyledi bir zararı olmadığıbı söyledi ama 30 bin tl istedi. Parasında değilim ama ciddi bir rakam olunca farklı doktorlara gittik. Gennel cerrah alınmalı ama lokal anestezi ile alabilirim dedi ( lokalle bebeğimi durdurmam imkansız genel anesteziye de açıkcası çok sıcak bakmıyorum). Başka bir çocuk cerrahı bunun bir zararı yok gözlemleyelim büyüme olursa gelin daha küçük narkoz vermeyelim dedi. Başka bir kulak burun boğaz doktoru da daha çok küçük olduğunu ve bu kistin zararsız olduğunu gözlemlenmesi gerektiğini ve beneğimin biraz daha büyüyünce kistin alınması daha iyi olacağını söyledi. Açıkcası çok kararsız ve arada kaldım. Narkoz alsın istemiyorum çok küçük bilmiyorum belki bir tehlike de oluşturur, lokalle de aldıramam asla durmaz biliyorum. Ama Her ne kadar zararsız deseler aldırmazsam da büyürse diye de endişeliyim. Böyle bir durum yaşayan yâda bebeği küçük yaşta narkoz almak durumunda kalan bebeğiniz oldumu? Yada bana ne önerirsiniz gerçekten işin içinden çıkamıyorum