Sünnet yaptırmak ve kararsız kalan annelerimiz bugun 6. Gunumuz bana kalsa 3 aylıkken yaptırırdım fakat eşim korktugu için 5. Aya kaldı çok şükür en zorunu atlattık süreci ve yapmanız gereken önemli şeyleri yazmak istiyorum sormak istedıgınız olursada yardımcı olurum şöyleki ilk idrarını yaptığında çok agladı ama sonrası kolay oldu zeytin yağı dökerek idrarın yakmasını önledım agladıkça yagı döktüm ve rahatladı sunnetınden dolayı Dr. omzuna alıp gazını çıkarma dedi Göbek altına masaj yaparak bagırsak gazını göbek üstune yaparak mide gazını çıkarabilirsın dendi ve gerçekten bunu yaptıkça oglum sureklı bagırsak gazını çok rahat çıkarttı bu bnm en çok korktuğum şeydi 3. Gun sargısını tuzlu ılık suya oturtarak çıkarttık deriye yapıştığı için haliyle kanadı bezi degerse aglıyordu ve evdeki pet (kağıt) bardağın alt kısmını çıkarttım ve geniş olan kısmını vucuduna degen kısma yerleştırıp bezledim bu şekilde çok rahatız biz atlattık darısı sizlere yeni yaşadığım için sizlere de yazmak istedim