Kızlar bebeğim 28+4 haftalık doğdu . 14 temmuzda Yoğun bakımdan çıkmadan önce boyu 47-47.5 cmdi kilosu 2940 kg di . En son 16 temmuzda 51.5 cm kilosu 2840 kilo. 2 günde 100 gram vermişti.
Taburculuktan önce 3 saatte bir 60 ml besliyorlardı doktoru öyle dedi en azından . Ama eve geldiğinde kesinlikle yemiyor 60 cc. Bazen 25 bazen 40 bazen 15 bazen 30 bazen 50 yiyor . Zorlayınca ya kusuyor ayda ağzına tutarken ciglik cigliga ağlıyor. Düzeltilmiş yaş olarak (1 Temmuz dogacakti) 21 günlük şuan. Nasıl beslemeliyim bilemiyorum artık . Kilo verecek diye endişeleniyorum. Bilgisi olan var mı ?