YorgunAmaMutluAnne güçlü mü denir bilmiyorum ama ergenliğimde çok sessizdim, her şeye kırılır, küser hiçbir şey demezdim. Son yıllarda tam tersiyim, hoşuma gitmeyen bir şey olunca anında hal ve tavrımla belli ederim, çoğunlukla sözlü olarak da tepki gösteririm. Kavgacı değilimdir ama hiç sessiz kalmıyorum artık, bazen umursamayıp sessiz kalsam daha iyi olurmuş dediğim oluyor ama olsun. İnsanlar sessiz gördüklerine daha çok yüklenirler nasıl olsa sesi çıkmıyor diye, benim için en azından böyle düşünemezler