Kızlar merhaba büyük bir sorunum var tuvalet eğitimindeyim çişi 1 günde öğrendi ama kakayı tutuyor 9 gündür çıkmıyor doktor constıpass verdi bi işe yaramadı besin olarakta herşeyi denedim yok olmuyor fitil yapıyorım zar zor çıkıyor ama çok tepki veriyor. Bir kere ishal olsa anlasa kaka yaparken acımadığını hep yapıcak. Klozete oturuyor çünkü anne gelmiyor kaka diyor. Sizin bildiğiniz ishal yapan bir ilaç varmıı yada bunu yedir kesin ishal yapar dediğiniz birşey gerçekten çok yoruldum ya. Duphalac verdim dulcusoft verdim asla fayda etmedi. Onu bir kere ishal yapsak herşey tamamlanacak. Yardım edin..