fearseaaa Kızımı devletin anaokuluna yarım günlügüne yollıcaktım. Yarım gün aylık olrak bin tl olöası gerekirken toplu şekilde 9 bin tl istediler üzerine kitap parasıyla beraber toplam 12 bin tl kayıt parası verilmezse kayıt yapılmıyormus nasıl bi saçmalıktır kiradayız zaten durumumuz olsa özel okula veririz. Devlet okulu normalde aylık ücret bile alımmaması gerekirken toplu alınmasının sebebi veliler aylık olan parayıda ödemiyormus diye toplu alım yapıyolar. Ne yapmam lazm bu yüzden kızımı anaokuluna kayıt ettiremiyorum.
simseklivekalpli fearseaaa başka okula gidin. Anaokulu ve anasınıfında katkı payı zorunlu. Aylık ücret belirlenir okul aylık ister, döneme böler dönemlik ister, ya da en baştan ister. Geçen sene anaokulunda aylık verdim, bu sene anasınıfına geçti toptan verdim.
aptallarsizii fearseaaa 3 bin tl hangi kitapmış anaokulu için sadece kayıt parası verin kitabı kendiniz uygun fiyata bulup alırsınız ve evet maalesef kayıt parası falan istiyorlar
fearseaaa aptallarsizii geçem senede gönderdim baska okula aylık istemişlerdi bu okul hepsini istemesi saçma
simseklivekalpli fearseaaa yani okul yönetiminin aldığı karardır, farklı okullarla görüşün bir de anaokulunda aylık verdik biz hep. Anasınıfı olunca değişti.
aptallarsizii fearseaaa aylık bin tl aslında uygun toplu istemesi sanırım daha önce aydat vermeyenlerle sorun yaşamışlar ondan toplu istiyorlar kitap parası Dalan üçkağıtçılık sadece
duyguluinsan fearseaaa gayet normal bir durum. Devlet ödenek vermiyor, okullar bu paralarla ayakta kalmaya çalışıyor. Toplu ya da aylık alabilirler yasal. Bölgesel fiyat farklılığı oluyor sanırım yanlış anlamayın bana 12 bin lira uygun geldi.
Betulsark Yani normal bi durum ben almanyada okudum biz 6 ayda bir öderdik bide kırtasiye parası öderdik
Kuzeycim05 fearseaaa anaokulu tüm devlet okullarında aynıdır. Ücretlidir . Aylık olarak veliler ödeme yapmıyor o yüzden toplu alma kararı alan okullar var. Sizin ödediğiniz ücrette çocuklarınızın ve sınıfınızın temizliği ile ilgilenen görevli kadının maaşı
GezginPaNDa fearseaaa vereceğiniz para Aylık 1000 TL Artık o kadar çok Anaokulu ücretini ödeme ile ilgili post görüyorum ki ya kardeşim Aylık 1000 TL de çocuğunuza ayıramayacaksınız neden çocuk sahibi oluyorsunuz diye düşünmeye başladım