pimpiriklianne43 ben ilk başladığım zamanlarda ayrı yapıyordum mesela sebze haşlayıp eziyordum unla da bağlıyordum mama tarzı yani. Daha sonra da tuzsuz şekilde yapıp veriyordum. Mercimek, tarhana tavuk suyu falan. Daha az yağlı, salçasız ya da salça olacaksa da ona ayrıca aldığım salçadan olabildiğince de tuzsuz şekilde