Arkadaslar bisey soracağım sizlere benimle aynı seyi yasayan varmı dye çok merak ediyorum. Saat 12 de yatağa geçiyoruz bebeğimle. Emziriyorum gayet güzel altı temiz gazını çıkarıyorum kucağımda derin uyuyor yatırınca 5 dk sonra ağlamaya baslıyor bu sefer ayağımda sallıyorum yüne uyuyor yatırıyorum 5 dk sonra bidaha saat 3 e geliyor ama hala uyumuyor gözleri kapalı ama sonra acıkmıstır diye tekrar emziriyorum bizim uyumamız 3-4-5 yani çok yorgun düşüyorum ve sinirlerim allah bullak oluyor yorgun olunca gözümi kapadığım gbi uyuyorum çünkü. Bana tavsiye edeceğiniz bi fikriniz varmı neden böylr yapıyor anlamıyorum sonrada gün boyu uyuyor 3 aylık bu arada