Kuzular bebeğim 15 aylık olacak en baştan beri iştahsız bir bebek neler yapıyorum ama aslaaaa yemiyor et tavuk köfte toplasan 4-5 kere yemiştir bu sürece kadar. Emziriyordum ama dünden beri meme reddi yaşıyoruz asla memeyi emmiyor sağdım biberonla da içmiyor yemek de yemiyor asla böyle delirmek üzereyim cidden tek başıma yedirmek de o kadar zor ki sürekli bir şeyler atıyor almamı istiyor falan. Bende darlanıyorum bağırıyorum çocuğa sonra da üzülüyorum kafayı yemek üzereyim cidden az kaldı ya bir tek biz mi böyleyiz