Meloakar Bugün göbek bağı düştü böyle değişik geldi gözüme sıvı varmış gibi içinde normal mi bu yoksa doktora götürmeli miyim
momas Meloakar hemen doktora gidin. Bizde yaşadık iltihap ve kanama oldu çocuk cerrahisine yönlendirildik göbek bağının ucu içeride kalınca böyle olurmuş 2 gün gümüş nitrat sürüldü neyseki geçti geçmeseydi operasyonla alacaklardı