Merhabalar ben 2026 da olacak KPSS için şuan ders çalışıyorum tabi elimden geldiğinde hem iş hem ev hem kızımın 2 yaş sendromları arasında olabildiğinde. Allah nasip ederse gardiyan olmak istiyorum aranızda bu meslekte devam edenler deneyimi olanlar varmı ve KPSS için nasıl ilerliyordunuz bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🫶🏽