sarapchanel umaytoom besafe kullanıyorum 8 aylıkken oturttum yaptığım hata küçük kg olanını almak oldu onun dışında memnunum hem uygundu fiyatı
Dogacelik umaytoom biz besafe kullandık 6 aylıktan 3.5 yaşa kadar. Sonra sadece yükseltici minder olanına geçtik. Çok güzel yatıyor memnunum. Sadece kemerden kollarını bir şekilde çıkartıyorlar. Güvenlik için ebebekten sevibebe kemer klipsi almıştım. Üstten de onu takınca çıkaramıyorlar kollarını.
umaytoom sarapchanel kızım zayıf ya kilolu değil ama almışken de uzun süre kullanacağı bir şey almak lazım bilmiyorum
sarapchanel umaytoom işte uzun süre kullanacağı için yüksek kg olanı seçin derim hem yüksek dışarıyı görüyor rahat yine siz bilirsiniz
Sadeturkkahvesi umaytoom oto koltuğunda en önemli şey adac testi oda be safe cybex de var kilo olarak diğeri daha kullanışlı gibi görünsede güvenilirlik açısından be safe
Winner Tommybaby marka öneriyorum , gayet sağlam ve kullanışlı. Fiyatları da uygun trendyol da var. İsofixli mi değil mi arabanın modele göre bakın mutlaka. Her araca uyumlu olmuyor