Kızım 25 aylık dünden beri tuvalete eğitimine başladık. Gece de dahil olmak üzere şu saatte kadar asla bez bağlama olmadı. Fakat asla ne alıştırma tuvaletine nede normal tuvalete asla yapmıyor. Sürekli ortalığa çiş yapıyor. Bu böyle ne kadar devam eder sizce vazgeçmeli miyim yoksa istikrarli olup 1.5 gün atlattım deyip devam mi etmeliyim