Merhaba kızlar görümcemin oğlu tam 4 yaşında 1 sene önce tuvalet eğitimi verdi hic sorun yaşamadı alıştı ama şu bi kac haftadır kakasını altına yapıyo yani kakasnı tuvalete değil ustune yapiyo az bisey o kadar konustuk guzelce de anlattk kızarakta anlattık asla anlamıyor inatla yapıyo bunu nasıl aşabiliriz sizce?