Papatya-eylul88 sızma yapıyo çantada, ekstra satılan akıtmaz aparatlara rağmen ama içinde buz kalıbıyla 45derece güneşin altında cavcav sıcakta arabanın içinde sabahtan akşama kadar bıraktım. akşam buz kalıbı hala içindeydi. Benim el becerim yok ama arkadaşıma saplı çanta ördürtcem ipini alıpta 😊