Asyamomy19 Kızlar kızım 10 aylık ve çok hareketli Prima kullanıyorduk ama baya masraflı açıkçası hangi bez kullanıyorsunuz memnun kaldıklarınız neler Ve külot bez mantıklı mı sizce
eceayca Asyamomy19 bir de primadan başka bi markaya geçtikten sonra pişik falan olabiliyormul ne kadar doğru bilmiyorum ama bi kaç yerde okumuştum annem de söyledi bilginiz olsun
organikirmik Asyamomy19 sabahları Molfix premium geceleri Prima kullanıyorum uzun süredir. Molfix geceleri taşırıyor bizde maalesef ama gün içinde sorun yaşamadım pişik de yapmadı
Pembepremses24 Asyamomy19 Ben prima kullanmadım boykot diye e bebekin bezi var pofy onu kullandım gayet memnunum ucuz dene bir slepyy taşma yaptı hep bende molfixte iyi
50krsvertirreekk Asyamomy19 bende molfix kullanıyordum e bebeğin pofy bezine şans vermek istedim molfixten farkı yok benim için hiç sızma taşma vs yapmadı memnun kaldım f/p ürün almaya devam edeceğim
mhtpdrmz Asyamomy19 7 aylık kızım ilk iki ayı harici hep molfix kullandık hala molfix kullanıyor sıfır tasma sıfır sorun çok memnunum
diloss642 Prima kullanıyorum sleepy aldım günde bir iki kez sleepy bağlayıp deniyorum pişik olur mu olmaz mı diye Prima gerçekten aşırı uçuk bir fiyat
serife2 Asyamomy19 benimde bebegim 8 aylik basindan beri sleepy kullaniyorum cokta memnunum kulot bezde guzel sleepynin o hem daha uygun cirtli olana gore pisik falanda hic yapmadi