Bugün saat 23 de 1 saat 50 dakikalık bir yolculuğum olucak ucağa ilk kez biniyorum ve şuan acayip bir anksiyete yaşıyorum gece hiç uyuyamadım elleriö titriyor nabzım 120 lerde sğrekli çok fazla heyecan yaptım oğlumla yolculuk yapıcaz uyku saati olduğu için onun açısından zor olmayacak gibi ama ben yenenediğim bir korku içindeyim şuan napıcamı bilmiyorum nasıl sakinleşicem 🥹